Anaokulu öğrencilerimizin eğitsel, kişisel , sosyal ve kültürel olarak gelişmeleri için etkinlik programları tasarlanmıştır. 

 Çocuklar en iyi kendileri yaptıklarında öğrenirler. Eğitim çevreden ve doğadan kopuk olmamalıdır. Öğrenilenler gerçek yaşamla bütünleştiğinde kalıcı olur. Uygulayarak ve yaşayarak öğrenme eğitiminin vazgeçilmez uygulamasıdır. Etkinlikler öğrencilerimizin görerek, hissederek, yaparak ve yaşayarak öğrenmelerini destekler niteliktedir. Öğretmen eşliğinde  bazen çiçek ekerler, bazen bir çiftlikte, bazen bir müzede gözlem yaparlar, bazen mutfakta kek, kurabiye, salata yaparlar. Bazen trafik parkında, bazen bir itfaiye istasyonunda,   yaşayarak-deneyerek öğrenme şansı kazanırlar.  Bu etkinliklerde sözel, sosyal, bilişsel ve motor gelişimleri desteklenir. Her şeyden önemlisi çocuklar yaşamın içindeki rolleri, becerileri, paylaşmayı ve iş birliği yapabilmeyi öğrenirler.

 Bu program kapsamında ;

√ Karaoke,

√ Kostüm tasarım,

√ Kutu oyunları,

√ Oyun hamuru,

√ Yemek ve pasta yapımı,

√ Eğlenceli deneyler,

√ Yaratıcı öykü çalışmaları,

√ Drama ve eğitsel oyunlar,

√ Otantik çocuk oyunları,

√ Bahçe tasarım – hobi bahçesi,

√ Üretken eller gibi çalışmalar yapılmaktadır.

KARAOKE: Karaoke etkinliğinde ses tekniğini geliştirici çalışmalar yapılmakta ve ögrencilerle birlikte seçilen şarkılara çalışılmaktadır. Amaç; öğrencilerimizin şarkı söyleyerek eğlenceli bir biçimde kendilerini ifade etmelerini sağlamaktır.

KOSTÜM TASARIM: Şapka, toka, takı, eldiven, ayakkabı, çanta vs. modeller tasarlanıp sergilenmektedir.

KUTU OYUNLARI: Çesitli takım oyunlarıyla ekip halinde hareket etmeyi, planlama yapmayı, hızlı düşünmeyi ve strateji geliştirmeyi öğrenmektedirler.

OYUN HAMURU:Ögrencilerimizin yaratıcılıklarını, el ve teknik becerilerini geliştirmeyi hedef alıp kendi tasarımlarını gerçekleştirmeleri sağlanmaktadır.

YEMEK VE PASTA: Yemek ve pasta yapımı ile ögrencilerimizin hayal güçleri, el becerileri, tat duyuları gelişmekte ve eğlenceli vakit geçirmektedirler.

EĞLENCELİ DENEYLER: Amacımız, ögrencilerimizin fen laboratuvarını ve laboratuvar malzemelerini çok daha iyi tanımalarını sağlamaktır. Öğrencilerimiz, çeşitli deneyler yaparak eğlenceli, keyifli zaman geçirmektedirler.

YARATICI ÖYKÜ: Öğrencilerin yazın alanındaki yaratıcılıkları ortaya çıkarılmaktadır. Serbest ya da belirli bir konuda hayal gücü ve yaratıcılıklarını kullanarak kendi öykülerini oluşturmaları sağlanmaktadır.

OTANTİK ÇOCUK OYUNLARI: Eski çocuk oyunlarının tanıtılarak; seksek, saklambaç, yakan top, istop gibi oyunlar oynatılmakta ve sevdirilmiktedir.

BAHÇE TASARIM: Amacımız küçük yaşlardan itibaren bahçe zevkini geliştirmek, doğa sevgisini güçlendirmek, doğayı güzellikleriyle koruma bilincini kazandırmaktır.

ÜRETKEN ELLER: Öğrencilerimiz daha çok yün, keçe, kumaş, renkli düğmeler, ipler, renkli kağıtlar, kartonlar, kutular, makaralar, mukavva borular kullanarak bireysel ya da grup olarak tasarımlar yapmaktadır.